linneawinroth

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av linnea winroth - 16 oktober 2013 17:55

I dag har jag hunnut med både en synundersökning, beställt glasögon, varit och vägt mig, varit på marknad med mormor och fikat hos farmor.

vid 11:10 skulle jag på synundersökning på SmartEyes och kl 12:00 skulle jag väga mig.

 

Nya glasögon är något jag behöver coh sjukt fina blev dom med. Resultatet får vi se om ca 10 dagar.


Att gå på markanden med mormor var kul. Visseligen klagade mormor på allt som hände men det var ändå kul att umgås med henne. När jag ändå var på marknade köpte jag chilli och vitlökskorv till pappa, kokostoppar till familjen, nattlinne till farmor och även en sockerfri munk till farmor. Så när jag hade ätit lite mat med mormor och efter en snabb tur till rödkorset så lämnade jag henne och åkte till farmor.


Min lilla påse med kokostoppar, nattlinne och en munk var guld värt för farmor. Så vi satt och fikade och pratade om allt möjligt. Tänk att något så litet kan göra en så stor skildnad för någon annan.


Nu är jag hemma och har bytt till min pyamas och sitetr och myser i soffan.

 

#RosaBandet2013


 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards