linneawinroth

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av linnea winroth - 25 oktober 2013 22:00

I dag har mamma och jag typ bara kollat på film. Elelr nej det är inte sant. På förmiddagen var jag med pappa på returbilen för att fixa något till pappas bil. och när jag ändå var där så passade jag på att fixa nytt pidalgummi till min bil och även en växelspakskula. Jag menar är det min bil så vill jag ockås ha det bra.


på eftermiddagen åkte jag in till stan för att fika med gulliga Sara. Vi skulle ses vid 15:00 så jag åkte in lite tidigare för jag skulle kolla om mina glasögon hade kommit. Det hade dom men dom hade inte hunnit lägga in dom i systemet så det tog mig ca 30 min innan jag äntligen kunde betala för dom. Så jag blev faktist 15min sen till fikan med Sara. Men hon sa att det inte gjorde något hon satt i sin bil och väntade. Men när vi tillslut fikade så hade vi sjukt mycket att prata om. Jag fattar inte hur mycket jag sakanr att träffa henne så regelbundet som vi gjorde dom 3 åren i gymnasiet.


När jag tillslut kom ficj jag föha med mamma när hon skulle lämna Viktor och hanns kompis på Tullbroskolan för dom skulle ha någon cup där och sen lämnade vi även pappa på en förfest.

Sen passade vi på att köpa en blomma tills i morogon och innan vi åkte hem så gick vi in till Willys för att köpa varsin sallad men då ringde pappa och fråga om jag kunde köra in han till jobbet för där skulle ahn ta en buss och åka på någon ölprovning. det var någon fest med jobbet så jag och mamma segade lite på Willys för att sen köra in dom och då när vi var påväg så ringer han och säger att vi slipper det. så vi åker hem för att kolla på film. Mitt i filmen ringer Viktor och säger att han vill bli hämtad så då får man sätta sig i bilen och köra till stan. Nu är jag hemma igen och ska nu kolla på Idol och vänta på att pappa ska ringa vid typ 3 i natt. han är ute och fester med jobbet.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards