linneawinroth

Direktlänk till inlägg 25 april 2015

Film inspelning

Av linnea winroth - 25 april 2015 23:23

I dag har jag gjort min sista del i filmen HAGZ. I dag blev jag brutalt mördad med en stor kniv. 

Det började egentligen med att jag var med Calle och familjen. Vi åt bland annat Thaimat och sen hjälpte jag Calle att köpa en skjorta.

Själv blev det en rosa/orange tröja och en bok. Jag skulle köpt den på Gekås men den fanns inte där då. Så visste jag att jag hade sett den här i Stockholm på PocketShop på Centralstationen men försökte hitta den på Akademibokhandeln då jag hade 20% rabatt där men självklart fanns den inte där. 

Sen hittade jag den av en slump inne på Åhlens. Så nu har jag köpt en ny bok till min samling. Konstigt nog så börjar min bokhög där hemma bara bli mindre och mindre. Snart är högen tom och då måste jag hitta nya böcker.


vid 14:30 var det

vi bytte om och sen blev vi alalda sminkade.


Rebeca

   



Jag

   


Sen tog vi lite stillbilder inna vi började filma. Vi började med scenen där alla skrek och sen var det liksom min tur att dö. Jag skulle bli mördad med en kökskniv som hurfrun högg min i bröstet med. 

     

Sen kom det roliga. Allt blod!!

 

Resultatet blev supper bra och jag bara blödde och blödde.

 


Efter mg var det Rebecas tur att dö.

 

Hon fick en macheter i magen.

       


Det var inte så kul när man tog av sig skärper och insåg att allt blod hade fastnat där och att det fortfarade inte hade torkat. Så jag fick åka med kläderna nerblodade på tunnelbarna. Det känndes väldigt fel då jag dels hade en ganska urringad klänning och sen att jag var helt nerblodad. Jag fick en hel del blickar på mig.


När jag hade skrubbat min i en halvtimme var det mästa av färgen på kroppen borta. En del röd färg är kvar på händerna och på min rumpa. Det får bli att jag skribbar lite mer i morgon. Killen som hade hand om blodet sa att eftersom det är en sirap i blodet så måste blodet torka innan man tvätter kläderna. Annars fungerar sirapen som ett skyddande lager och gör att kläderna suger åt sig färgen. Så jag fick lägga ALLA kläderna och jackan i en påse och sen låta det torka och sen får jag försöka tvätta det. 


På kvällen gick jag och Calle ut och åt på Pong som ligger en bit bort på drottninggatan. En super god buffe med alldeles för mycket mat. Vi hade det mysig och pratade en hel del om allt och alla. 

   


            


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea winroth - 6 juni 2020 15:45

I dag har jag tagit tag i att rensa ochs täda i mitt källarförråd. Jag måstr få lite plats till allt material till köket som kommer nästa vecka.     Så under 2 timamr så tog jag upp större delen av källargången. Har packat in sakerna som ska in...

Av linnea winroth - 3 juni 2020 20:00

I dag har jag gjort mitt sista besök på Ikea för att göra dom sista ändringarna och sen äntligen gör beställningen.    Det kommer bli ett grönt kompakt kök med ugn/micro, större diskho och en diskmaskin.    Såhär ska det se ut när allt är k...

Av linnea winroth - 23 maj 2020 21:15

I dag har jag kommit till ett avslut när det gäller att kolla på bilar. Ett x antal hundra bilar senare, och några besök i bilhalalr så har jag äntligen hittat en bil som jag vill ha. Det blev en vit Seat Leon från Aug 2019.    Nu på kvällen har...

Av linnea winroth - 27 april 2020 17:19


Hej  Allt bra med er? Vad gör ni på dagaran i dessa tider?  Sjäv jobbar jag på som vandligt. Eller nej inte som vandligt, jag har fördelen att får jobba hemifrån. Sen den 1 April jobbar jag nu hemma med hela setauppen med skärm, sladdar och likan...

Av linnea winroth - 29 februari 2020 10:52

Ja då är vi i storstaden igen. Denna gången bor vi på Icon saigon - luxery Design Hotel. Vi har en ganska mysigt rum. Första dagen var ganska lugn då vi låg vid poolen innan vi var ute och åt. I torsdags så åt vi den första frukosten och gasl...

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards