linneawinroth

Alla inlägg den 2 december 2012

Av linnea winroth - 2 december 2012 01:43

Ja nu har alla 22 Italjenare kommit till iskalla Falkenberg. Vi har hämtat dom i skolan nu vid 12 tiden. Nu har jag visat han runt i huset och han har kommit på plats i mitt rum. Han värkar lite trött precis som jag så vi gick och la oss. Så nu ligger jag inne hos Viktor och ska sova här fram till den 10. När vi vaknar sen ska vi till stan för att träffa dom andra och sen ska vi nog kolla marknaden och på kvällen ska vi på fest. Detta kommer blir 10 intensiva dagar men kul ska det bli.
Ja just det när min Italjenare kom så fick jag några paket och familjen har fått massvis med kakor. Hoppas dom andra har fått lika mycket. Jag fick en mössa med matchande halsduk och en väldigt fin klocka. Sen fick vi två sortes kakor, en citron kaka och någon italiensk kaka. Vi ska bli tjocka. Nej nu ska jag sova. Ja om ni undrar så kallas italienaren för JD. Så jag får väll också kalla han för JD. Jag tror att han ligger inne i mitt rum och smsar med hanns tjej.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards