linneawinroth

Alla inlägg den 11 december 2012

Av linnea winroth - 11 december 2012 19:55

Ja i dag var det premier på Levande Julkrubban i stab. Riktigt roligt var det. Första föreställningen så glappade min Moktofon och i den andra så hade Zara på något sätt lyckat att sätta den på ljudlös. Ganska kul att höra när Marcus pratade. Han var inte medveten om att hanns mikrofon var på. När vi var klara för i dag så gick vi till skolan och jobbade lite. Jag fick agera som lärare då Yvonne var iväg och började sätta upp saker till våran utställning. Sen var jag på Bilskolan och körde en stund. Det gick riktigt bra i dag. I morgon är det teater och sen ska vi sätta upp resten till vernissagen.
I dag har jag även pratat med JD en liten stund. Han saknar mig och jag han. I går var det jobbigare då han faktist åkte hem. Jag grät och det gjorde nog JD lite orolig för han skrev till mig under dagen och fråga hur jag mådde. Då grälade han även en del med någon men han var riktigt ledsen för alla saknade Sverige så mycket. Taggar inför det som komma skall. Nej nu ska jag krypa ner och värma mig i en filt.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards