linneawinroth

Alla inlägg den 19 december 2012

Av linnea winroth - 19 december 2012 23:15

Ja denna veckan har varit hel skum för jag har typ bara haft engelska och bild. Jag och Jonathan hade bestämt att vi skulle äta tillsammans och sen frågade Ida om hon fick följa med och det fick hon så vi gick och åt thai mat. Min favorit av all mat som finns. Precis innan vi skulle gå där ifrån så fick jag årets första julklapp. Det var en enormt söt och gosig nalle som jag fick av Jonatan. Sen gick vi snabbt till Bilskolan för att ge Freja hennes födelsedags present. Det blev knäck som jag lovade att hon skulle få av mig. Hon skulle precis ha uppkörning så hon var nog ganska nervös. Men hon klarade det så klart så grattis till henne!!!! Sen var Jonathan med mig en stund uppe i bilden då fick jag han till att lukta på både aceton och guld färg. Jag skulle fotat det för han gjorde några riktigt roliga grimaser. När skolan sedan var slut så var jag och några andra och kollade på en kaffemaskin till hus 5. Det värkar som om det blir något väldigt bra av detta. Sen åkte jag hem och satte mig och skrev klart 3 arbeten samtidigt som man försöker följa med i serien Mordet i Sandhamn. Bra var det men får nog se om det i morgon då jag inte har något som stör mig. Och nu sitter jag här och chattar en stund innan jag ska sova.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards