linneawinroth

Alla inlägg den 9 december 2012

Av linnea winroth - 9 december 2012 22:54

I dag hade vi julbord och lucia firande med lärarna och alla i utbytet. Det blev lite rolig stämning då alla åt godis i stället för julbordet. Sen åkte vi hem för att spela paketleken med familj och vänner. Sen gick vi till Martina för att ha en sista fest. Nu sitter jag här bland alla sol röker. Vet inte hur länge vi ska stanna men vi ska vara i stan redan kl 5:40. Det ska bli tråkigt att alla ska åka. Vissa har redan gråtit en del. Men i morgon kommer typ alla gråta. Jag kommer gråta som fan för jag älskar nästan alla i denna härliga gruppen. Men skriver mer om det i morgon bär jag har gråtit klart. (Bilder som får förmedla dagen)

Av linnea winroth - 9 december 2012 02:56

I dag har jag visat JD Fynda och det gillade han. Sen gick vi hem och åt lite snabbt innan vi åkte och handlade. I dag var det JD som gjorde all mat, det märktes att vi hade en servitör i huset för när vi skulle serveras så kom han med 4 väldigt stora tallrikar på en enda arm. Dessvärre fick jag ingen bild på det men han lovar att göra om det i morgon. Ja och i natt har vi haft både födelsedags kallas och avslutnings fest för alla Italienare. Vi var på Gjuteritet och det var faktist kul där. Jag satt visseligen och frös ganska mycket men det var okej. Jag hjälpte ju dom andra. Jag satt vid ingången och tog betalt och kollade alla. Det var kul till en början sen var det bara jobbigt för folk skulle ju in och ut hela tiden så man blev lätt nerkyld. Nu vet jag hur det känns när man inte kan styra sin kropp eller i detta fallet sin höger hand. Jag frös så mycket så jag kunde inte greppa pennan och när jag väl kunde det kunde jag inte skriva. Men efter att jag suttit där i ca 90 min fick jag gå och värma mig. Det tog en timme innan jag fick tillbaka värmen i händerna och sen tog det två timmar med fötterna men jag fryser fortfarande om benen. Nu ligger jag i min varma säng och värmer mig med Viktors OnePice. I morgon eller ja om nångra timmar så ska vi ha avslutnings middag med lärarna. Undra hur många som kommer vara trötta under den kvällen. Sen åker dom hem på Måndag kl 6. Kommer sakna vissa mer än andra.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards