linneawinroth

Alla inlägg den 30 december 2012

Av linnea winroth - 30 december 2012 15:42

Ja då är det ju snart nyår och då måste man ju summera året som gått. Jag har precis läst igenom min blogg och där hittar man så mycket saker som man glömt att man har gjort.

Tex.

* Varit på semester

* Spelat teater

* Varit med i en film

* Varit med i en Abba musikal

* Fått två paket med posten

* Provfilmat för en film
* Resor med klassen
* Jobbat under sommaren
* Träffat kändisar
* Sätt teater
*seglar och mycket mycket mer.


Några roliga datum som jag kommer minnas eller åtminstone vill minnas.


10 Jan: fick ett brev om provfilmningen till ”Cirkeln”
13 Jan: Fredagen den 13, det inträffar om den första dagen i månaden är en Söndag. I år har den inträffat 3gg. Den 13 Januari, 13 April och de 13 Juli. Nästa är den 13 September 2013 så det är ju ett tag tills dess

18 Jan: Började på teater, Blev sen till den första lektionen. INTE bra

21 Jan: provfilmade för Cirkeln i Göteborg

2 Feb: Musikal i Varberg

6-10 feb: 8an föreställningar

8 Feb såg jag detta på vägen hem

 

9 Feb: Jag stod på scenen för första gången

13 Feb: Bakade pappa bullar för typ första gången

15 Feb: inspirationsdag om UngCanser

17 Feb – 9 Mars: Var på semester

23 Mars: Såg Youngblood för första gången i Göteborg

29 Mars: slutproduktionen

18 April: POP EXPLOTION

23 April: Fick Robin stjärnbergs nya CD

25 April: Fick boken ”ELD” och blev dränkt av en bil

20-23 Maj: Elida
27 Maj: Konfirmation

1 Juni: Fick sommarjobb

29 Juni: Linda och jag pratade om mitt PA

21 Juli: High Chaparall

30 Juli, 6 Aug och 13 Aug: Backstage på Liseberg

2 Aug: Fick mitt egna program i radion

9 Aug: jag blev 18 år och kollade på ”Trollkaren Från Oz”

17 Aug: Intervju med Neo

26 Sep: Firade föräldrarnas bröllopsdag på Harrys

Oktober: Rosa Månad

10 Okt: Var med i en film

14 Okt: Blodsbröder

25 Nov: Music Of Christmas Night

2 -10 Dec: Italienarna var här

3 Dec: Kosta Boda med Italienarna

5 Dec: Danmark med Italienarna

7 Dec: Liseberg med italienarna



Det blev en hel del men mycket av dessa sakerna vill jag ha med mig länge. Det har hänt så mycket under året. Och nästa år kommer bli bättre. Vill ni läsa mer om det som hänt kan ni ju gå bakot i min blogg och kolla på datumen som jag skrev upp.

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards