linneawinroth

Alla inlägg den 6 december 2015

Av linnea winroth - 6 december 2015 16:36

I dag spenderade vi dagen hos mormor och Leif. Ellie och julian var där med mamma och pappa. Viken mysig dag och Ellie som är så gullig. Vi speade spel, lekte kuragömma i mormors gaderob och sesn spelade vi in roliga klipp me dmin mobil. 


Vi hade det mysigt med älgstek och sås till middag. Det fanns potatis och grönsaker till men jag hoppade över potatis och åt blokål i stället. Sen vid 13:30 åkte jag till kyrkan för att hjälpa till lite när dom hade rep inför Levande Julkrubban. Eftersom jag inte kommer kunn avara med i  år så får jag vara med och hjälpa till med kläderna i stället. 


Nu sitter jag hemma framför tv:n med pappa. Viktor bakar kladdkaka och pappa kollar på något på sin mobil. 


I morgon går jag in i min alldels sista jobbvecka. Jag ska även hinna med ett möte på morgonen och sen en lunch med Bodil innan jag ska jobba kväll. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards