linneawinroth

Alla inlägg den 30 december 2015

Av linnea winroth - 30 december 2015 23:15

Dagen har varit bra. Alla har legat på stranden medan jag var på hotellet. Jag gillar ju inte sol så jag gick tidigt från stranden och skulle se om jag kunde få fixar mina naglar.
Nepp det gick inte att få gelé naglar här. Så det får vänta tills vi är i Bangkok. Så jag gick tillbaka och satte mig vid datorn och pratade med Sara lite.

På kvällen åt jag några himmelska räkor. Det var vitlöksmarinerade tigerräkor. Super mumsigt. Sen kom det.... Knytnävslaget i magen.
Jag fick ett mail om att mitt rum som jag ska ha i Stockholm när jag flyttar nu i Januari inte finns kvar. Dom jag hyr av har bestämt sig att hyra ut till flyktingbarn i stället. Jag hade tillträde till rummet den 1 Jan och i dag får jag reda på att jag inte får ha det. Jag som har betalat en månadshyra och deposition redan.
Men dom ger tillbaka mina pengar om jag väljer att inte kommer och bi hos dom till sista Februari. Jag har ju rätt till rummet till och med den sista Feb, men jag känner inte för att åka dit för en månad och sen flytta hem igen.

Så jag är tillbaka på ruta 1 igen och får börja söka om efter lägenhet eller rum.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards