linneawinroth

Alla inlägg den 19 december 2015

Av linnea winroth - 19 december 2015 05:15

I dag har hela gänget på 11 personer varit ute på en båtutflykt. Jag fick dyka och alla andra fick snorkla. Vi hade det super mysigt och tiden gick ruskigt fort. Vi såg alla möjliga finskan och Jörgen såg en haj.
Det ända som var tråkigt var att min undervattens kamera tog in vatten. Så den dog ganska fort så det blev inga bilder från havsbotten. Det kom in hur mycket vatten som hellst. Vi får se om batteriet klarade sig eller om det blev kortslutning. Minneskortet klarade sig åtminstonde. Vi ska bara se om kameran kan torka så att vi vågar ladda batteriet igen.
Jag får väll gå in med den när jag kommer hem.

Annars har vi haft fot massage på kvällen.
Vi fick frågan om vi ville ha kaffe och Jonte frågade om han kunde få mjölk till kaffet. Massören svarade att dom hade kaffegrädde. Och det var okej för Jonte. När han sen får kaffet så säger hon att det snart kommer mjölk. Då hade dom stuckigt iväg till affären och köpt mjölk.

Det blev visst ett tetrapack med mjölk till Jonte.

Sen var alla samlade till kvällsmaten. Det tog 2 timmar mellan den första och den sista som fick mat. Så andra dagen i rad som det dröjer och mat glömdes bort.

Sen avslutade vi kvällen med att tjejerna fick målat naglarna och killarna kollade på båttider.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards