linneawinroth

Alla inlägg den 18 december 2015

Av linnea winroth - 18 december 2015 09:42

I dag är ännu en strand dag. Det blev masage i går och det blir säkert masage i dag med. I går tog alla olje masage förutom jag. Vi låg 8 pers på rad och fick masage. Jag hade så ont i ryggen så dom masserade bara ryggen för att se om det kanske blev bättre. Det känndes att jag hade värk. För det gjorde ont när dom tryckte på dom ställen där jag hade ont sen innan. När jag gick därifrån så känndes allt bättre men i dag har jag nästan mer värk än innan. 


Lovisa, Jörgen och Ullrika gick och hade någon fotskrubb där dom ränsade bort alla död hud från fötterna. Jörgen hade riktigt dåliga fötter för dom höll på med han länge och det såg nästan ut som om dom skalade bort den döda huden med en potatis skalare. Haha alla tyckte det var kul. 


Nu är vi på hotellet och vilar innan vi ska ner och boka en båtutflykt med snorkling och dykning för mig.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards