linneawinroth

Alla inlägg den 17 december 2015

Av linnea winroth - 17 december 2015 09:30

Tjena alle sammans!

Vi har nu kommit fram till Aonang och detta är våran första riktigadag. Vi kom hit i går sent på kvällen. typ 22:30 lokal tid. Vi stuvade in alla sakerna på rummenoch sen gick vi och försökte hitta något att äta. Det blev banan pannkaka med nutella. 


I dag har vi träffat Ullrika, Lovisa och Leo. Det blev en dag på stranden. Så fint det är nere vid stranden. Vi har inte långt alls från där vi bor. Jag åt min första Phad Thai i morse. Sen på eftermiddagen gick jag, Lovisa och Leo till hotellet för att fixa biljetter till Justin Bieber. Efter en lååååång väntan på nästan en timme så fick vi tillslut 2 biljetter. Så nu kan Lovisa gå med sin kompis i September. 


Nu i kväll har vi kollat på båtutflykter som vi ska göra på Lördag. Det ska bli snorkling och kanske dykning för mig.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards