linneawinroth

Alla inlägg den 4 november 2014

Av linnea winroth - 4 november 2014 22:52

Ja nu var det ju länge sedan jag bliggade och ärligt talat så har jag dels inte hafft tid att skriva och dels har jag inte hafft något vettigt att skriva här. Vad har jag gjort sen sist? Jo jag har städat mitt rum, sytt en del, målat i min "Tanke bok", jobbat en del, umgåtts med vänner och familj och i vissa fall inte gjort något alls. Så ja jag har väll gjort en del som jag skulle kunna berätta om men vet inte vad jag ska fylla ut restan med. Jag har ju inte gjort något nytt och spännade varje dag.

Det nyaste jag har gjort är att skaffat mig en ny tv efter att min bror råkade ta sönder min gamla. Sen har jag börjat att jobba lite natt då och då. Annars är det typ det gamna vandliga. 


Jo just det min mobil har börjat krånga igen så får väll försöka att orka med att lämna in den på Telia och antagligen ha en lånemobil i typ 2 veckor. Inte kul alls. Min kamera ahr lagt av så det är bara svart på både "Kamera" "Snapchat" och "Instagram" kan inte ens fota saker från "Bloggplatsen" appen. 

Jag tänkte att jag skulle se om jag kan få liv i min galma 4S men som det ser ut just nu så lever den bara ca 2 timmar i sträck. 

Så jag kommer antagligen inte kunna lägga ut bilder på "Instagram" inte för att jag gör det så ofta men ändå och jag komme rinte kunna ta några bilder men värst av allt är att jag inte kommer kunna spela min favo spel på mobilen eller kolla olika bilder på "Pinterest"

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards