linneawinroth

Alla inlägg den 18 november 2014

Av linnea winroth - 18 november 2014 20:45

Alltså December är en av dom bästa månaderna på hela året. Det och Augusti är nog mina hitils bästa månader på året. 

I dag märks det att det snart är jul. I dag var det möte angående årets uppsättning av "Levande Julkrubban". I år är det lite osäkert på vad jag ska vara för jag har inte riktigt bestämt mig än. Men jag vet att det inte blir Herde i år igen. 

Jag har inte fått upp mitt skrivbord eller stolen jag köpte i går. Jag hoppas på att jag gör det i morgon när jag vaknar.


Därför ser det ut som ett bombnerslag på mitt rum för pappa tog mitt gammla skrivbord i går så allt som låg i lådorna ligger lite huller ombuller i mina nya förvaringsldor. Men sen när bordet är uppe så måste jag flytta på allt i lådorna för då ska mina tyger i dom lådorna. 


Snart är det dax att dra till nattens jobb. Hoppas att natten blir bättre än natten som var. 

Tur är väll det att jag är ledig i morgon.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards