linneawinroth

Alla inlägg den 19 november 2014

Av linnea winroth - 19 november 2014 22:45

I dag har jag äntligen fått upp mitt nya skrivbord och skrivbords stol. Har även fyllt mina lådor med tyg och garn. 

Kom fram till att jag har köpt för lite lådor så jag måste köpa fler när jag åker tillbaka till Ikea nästa gång. 


Men det blev såhär i allafalll när allt kom på plats.

     


Jag har tagit bort en av mina förtöljer, mitt tvbord och lådorna som stod på golvet. 

Några lådor är kvar eftersom jag inte fick plas med allt i lådorna.


Nu i kväll har jag även varit på Beta. Det är som vanligt där och tur är väll det att det bara är en gång kvar innan jul. 

I morgon blir det jobb och sen är jag ledig på Fredag och kanske Lördag med innan jag ska jobba kväll på Söndag. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards