linneawinroth

Alla inlägg den 10 november 2014

Av linnea winroth - 10 november 2014 20:23

Nu är jag på änden av denna helgens tunnel. Jag har nu jobbat 4 nätter, 1 förmiddag och 1 eftermiddag under veckan som varit. Det har varit mycket jobb och jag har inte gjort så mycket under veckan förutom att lämnat in min mobil på Teila. Nu i dag fick jag ett meddelande att den var klar. 


I Onsdags när jag lämnade in mobilen så hade jag med mig både mitt kvitto och en annan mobil eftersom jag visste att jag skulle vara tvungen att lämna in den. Min kamera strulade, det var därför jag lämnade in den. Tjejen på Telia trodde att det var en spricka i kameran och att det skulle gå på 2999kr att laga den men vad skulle jag göra?


Men i allafall så slapp jag betala något för det var inte någon spricka i kameran. Så jag åkte in till Telia för att hämta den. Jag fick hjälp av samma tjej som sist. Det första hon säger är: "Åh det är ju du som lämnade in din mobil. Du som var så väl förberädd. Du är en sådan där drömkund som redan vet allt" Är det posetivt eller negativt att jag vet allt? Jag har ju varit med om strul med mina telefoner några gånger nu så jag vet ju vad som gäller. 


Men i allafall så har jag nu fått en sprillans ny IPhone 5s. Nu hoppas vi på att den inte krånglar mer. 



Nu i dag har mamma kommit hem från sin resa i Stockholm och nu har hon även åkt till jobbet för att jobba Natt. 

Jag sitter i soffan och ser på Fotbollsgalan 2014. Ja jag vet det är en gala om fotboll. Ja jag vet att det är ofattbart men så är det. Jag gillar musiken där. 


I morgon blir det ännu en slappar dag. Jag måste vända tillbaka dygnet nu till helgens jobb. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards