linneawinroth

Alla inlägg den 29 november 2014

Av linnea winroth - 29 november 2014 22:03

I dag vaknade jag i en super liten soffa som jag somade på i går. Jag skulle sova i en hörnsoffa med en lång och en kort sida. Jag somnade på den korta sidan och när jag vaknade i natt så orkade jag inte flytta mig så det var lite obekvämt men iallafall så har jag sovit bra. På morgonen fixade jag frukost till alla innan vi skulle ut och shoppa. 


Det blev en del kläder till Viktor, och prylar till pappa. Mamma köpte bara en kallender medan jag fick en tränings BH och ett par tights. 

 

Nu i kväll har vi alal avrit på våra egna håll i lägenheten. Pappa är i sovrummet och spelar datorspel, Viktor sitter med sin dator och gör något, jag kollar på Aftonbladets livsändning av #MembersClub och mamma sitter vid sin IPad.


Nu är det någon film på tv so jag ska kolla på och i morogn blir det mer shopping och sen på kvällen blir det Liseberg. 


Måste bara berätta att Viktor nös inna och sen bara rann det blod från nästan så han fick näsblod av att nysa. 

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards