linneawinroth

Alla inlägg den 28 november 2014

Av linnea winroth - 28 november 2014 20:27

I dag var det ju dax att åka på hemlig resa med familjen. Denna gången var det jag som inte hade koll på vad som skulle hända. Jag jobbade natten i nat så jag fick åka hem och sova ett par timmar och sen var det dax att åka. Jag hade fått reda på att jag skulle packa ner varma kläder och bra skor för vi skulle gå en del. 

 

Vid 14:50 åkte vi till tåget och åkte till Göteborg. 

När vi var framme i Göteborg så hade det ju hunnit mörkna och alla ljus hade tänds över stan. Det första jag ser är ju "Hotell Post" Dom har slagit in hela hotellet som ett paket. 

 

Vi hamnade tillslut på Drottinggatan i en av pappas jobbs lägenheter. 

När vi hade packat upp lite så skålade vi i cider/öl. 

 

När cidern var uppdrucken drog vi ut för att äta på O'learys

 

Nu sitter vi i soffan i våran lägehet och kollar idol. Elelr ja Idol är i bakgrunden. Viktor ligger i sovruppet med sin dator, pappa sitter med sin mobil, mamma med sin Ipad och jag sitter ju här och bloggar.


Nu ska vi bara ha en riktigt mysig familje helg med mycket shopping.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards