linneawinroth

Alla inlägg den 13 december 2014

Av linnea winroth - 13 december 2014 20:45

I dag precis som i går så har jag jobbat natten så jag försökte sova innan jag skulle på träning vid 10:00, Men som tur var när jag skulle upp så hade min kära tränings buddy skrivit till mig och sa att hon stannar hemma. Sååå sjukt glad jag blev då, jag fick ju somna om. Trodde jag... öFr vad händer när man precis ska somna om? Jo mamma börjar dammsuga. När man tillslut tar sig ner för att gå upp eftersom man ändå inte kan sova så slutar mamma att dammsuga och när man då tänker okej jag sover i soffan då så ska hon självklart börja dammsuga igen. Jag fattar inte. Har jag gjort något eftersom du verkar hata mig i dag. Så det blev väll inte super mycket sömn för mig i dag heller men i morgon får jag ju ändå sova ut. Jag har nu bara 1 natt kvar att göra innan jag går på julledighet. Eller ja jag kommer vara ”Ledig” från jobbet eftersom jag har teater hela nästa vecka. Super kul ska det bli eftersom jag älskar teater. En bra start på julen är när vi i November har våran uppstart kväll inför årets julspel.


Men tillbaka till i dag. I eftermiddags så var jag, mamma, Zara och Margita i Falkenbergs Kyrka för att kolla på Luciakonsert och kolla på när dom krönte årets Lucia. Efter konserten så åkte jag och mamma och handlade en snabbis innan vi åkte hem och skulle ha mys men precis som alla anda gånger när vi ska ha mys så somnade jag i soffan.

     


Nu är klockan snart 21:00 och jag ska dra till jobbet för min allra sista natt för detta året.

I morgon blir det till att först sova utan att någon dammsugar och sen blir det kyrkan igen vid 16:00.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards