linneawinroth

Alla inlägg den 23 december 2014

Av linnea winroth - 23 december 2014 19:35

I dag har det varit mycket som har hänt. framför allt så har jag haft min slut examination i matte i dag. Del proven har gått ganska bra med C som snitt men jag tycket själv att den muntliga delen gick piss då man var under tidspress. Jag gjorde prover vid 14:00 och sen fic jag vänta till i kväll i nnan jag fick omdömet. 

Jag fick ett E. Det är ju godkänt och jag är super nöjd. 


Jag har även fått en förtidig julklapp i kväll. Jag köpte typ världens snyggaste stövlar som jag ska ha i morgon. 

 

Nu i kväll såg även hela familjen på "Ett Päron Till Farsa Firar Jul" 

Super mysig och vår egna lilla tradetion som vi har.

 

Förstår ni att det är jul i morgon? Det har jag väldigt svårt att inse. Det är liksom ingen snö och det är inte äns kallt. Men gud så mysigt det ska bli. Det blir liksom jul mat och mys med familjen och släkten. Sen blir det ju Kalle kl 15:00 och paket på kvällen. 

Det blir bland annat två gudtjänster och en snabb träff med Zara.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards