linneawinroth

Alla inlägg den 15 december 2014

Av linnea winroth - 15 december 2014 19:45

I dag har jag och mamma varit i köket hela dagen. 

Det stod julbak på scemat i dag och en perfekt stund för bara mig och mamma. Vi hade riktigt mysigt. 

Jag skulle baka 4 saker i dag. 

 

* Seg kola

* Knäck

* Lakris praliner

* Snickers


Det tog mig många timmar men efter ca 4timmar så hade jag 5 olika saker.

       

Det blev även en lakris choklad. Mamma godkännde inte lakrispralinen men annars var allt ok. Hon är väll lite klen.


Medan jag bakade så gjorde mamma brunkål.

 

Efter allt bak så åkte jag och Zara till vårat genrep. Mysigt även det och det gick strålande på repet. Jag ska ju vara ängel i år och ja det blåser en del där jag står så det blev jobbigt efter en stund men ja det är ju tur att man inte ha vingaran så länge. Men gud vad jag hade ont när jag kom hem. 


Nu när man är hemma så sitter jag och kollar på " 10 år efter flodvågen" och sen blir det en film innan jag går och lägger mig. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards