linneawinroth

Alla inlägg den 17 december 2014

Av linnea winroth - 17 december 2014 21:00

I dag var det premiär för årets uppsättningav "Levande Julkribban" 

Det är värkligen kul att springa runt i denna miljön när alla vet att vi ska förmedla ett budskap och att det snart är jul.

På morgonen hade vi föreställningar för dagis och skolbarn. Sen hade vi även en föreställning på kvällen för allmänheten. 

Jag är ju änglen Gabriel i år och jag hade min första föreställning nu i kväll. 

Det var super kul att få vara ängel och lite extra kul är det ju att jag har en egen strålkastare. 


I morgon blir det två föreställningar till för dagis och skolbarn. Men då kommer jag inte att vara ängeln Gabriel för jag delar rollen med en anan tjej som heter My. Det är hon som spelar Gabriel för barnen så har jag för dom äldre. 

Jag glömde ju att fota lite i dag så det får bli några bilder i morgon i stället.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards