linneawinroth

Alla inlägg den 24 december 2014

Av linnea winroth - 24 december 2014 21:15

I dag är det ju JULAFTON!!!! 

Hur har eran dag varit än så länge? Min börjar precis som vanligt med att kolla på Julkalenden. Detta året har jag missat hela så jag har varit uppåe sen 6 och kollar nu igenom alla 24 avsnitten. Sen när viktor kom upp runt 8:30 så fick vi öppna ett paket var. Vi brukar få göra det på morgonen. Sen vid 10 så var det "samling vid krubban" i Stafsinge kyrka. En kort stund där innan vi åkte hem igen vid 10:30. Då fortsatte jag med att kolla julkalendern och mamma och pappa var vid gravarna och satte ljus. Sen runt 13:30 så gick jag hem till Zara för att byt paket med henne.

 

Jag fick en pyamas av henne  

och hon fick en av mig

 

Sen var det obligatorsk foto vid granen och sen gick vi hem till mig för att hälsa på min familj. 


Sen vid 15:00 var det Kalle Anka på tv och mys med familjen. Sen blev det till at göra i ordning alla mat och jag körde och hämtade farmor. 


Sen blev det mys med både mormor, farmor och Leif. Det blev julmat och sen paket.

     

Mormor och Farmor fick riskuddar och Mormor & Leif ska på Revy. Sen fick pappa kaffekoppar, en filt, knivställ och en fläkt till hanns dator. 


Viktor fick mycket kläder som han hade önskat sig. Jag fick allt från strumpor, en bok, pengar och godis. 

 

Sen när alla paketen var öppnade så gick vi alla ut och slöpte upp färgglada rislampor för dom som inte kunde vara med oss under jul.


Nu ska jag försöka sova lite innan det är dax för midnattsgudtjänst.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards