linneawinroth

Alla inlägg den 18 december 2014

Av linnea winroth - 18 december 2014 21:00

I dag var det teater på förmiddagen och jag var faktiskt ängel Gabriell ändå för My kunde inte komma så ja då fick jag ju vara ängel för dom små barnen med. Kul är ju det för dom vill gärna känna på vingarna.


I dag kyckades jag ta någa få bilder så bjuder på det.

 

Detta är våran söta Åsna som heter Malte. Han är med oss varje år så han är van vid detta. Han har varit med längre än vad jag har varit.

   

Såhär ser jag ut innan jag går ut och sprider budskapet om Jesus. Jag har även ett par enorma vingar på mig. Super kul det med. Dom är vara lite svåra att gå med.


Nu är vi lediga från teatern till Lördag kväll då vi kör våran 3 sista föreställningar kl 15, 16 och 17. Så har ni inte kommit än så får ni bara inte missa det på Lördag.


Nu i kväll bade vi även termins avslutning på träningen. 

Inte så märkvärdigt mer än att vi körde med "fortsättnigs gruppen" LIte jobbigare träning. 

Och jag tränade men en super duktig kille som slog mig ganska flitigt men det gick väll bra det med. Även om jag var ganska yr när jag kom hem så går väll det över. Det jag vet är att jag komme rha riktigt ont i armana i morgon för det börja kännas lite nu.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards