linneawinroth

Alla inlägg under december 2015

Av linnea winroth - 5 december 2015 21:18

I dag fyller min lilla men långa bror hela 15 år. Vi har haft gäster hela dagen och fick bland annat en väska, pengar, moppe hjälm, bensin och syklop. Han har varit super nöjd och det har varit mysigt. 


Bodil, Natta och Heinz kom vid 11 och sen kom mormor och Leif vid 14:00 och sist kom Jonte, Jörgen, carro och Pontus vid 14:30. Vi bjöd på smörgåstårta och Kladdkaka. 

 

Det var nog uppskattat för det var inte mycket över av varken smörgåstårtan elelr kladdkakan.


Nu i kväll tog vi det sista på kladdkakan och nu ligger alla i soffan och har lite matkåma. Mamma och Viktor kollar på Solsidan medan pappa kollar på Robet Gustafsson och jag bloggar. Vi är sällan samlad i samma soffa men när vi väl gör det så gör vi alltid olika saker.

 

Av linnea winroth - 4 december 2015 20:45

Nu är jag ledig två dagar på en och samma helg. Denna veckan ahr jag hunnit med med jobb, klädprovning, Stockholm och en grötfrukost (Fast på kvällen) 

Nästa vecka jobbar jag varje dag. Och det är även min sista vecka innan vi drar. Det är inte långt kvar nu innan vi drar på semester. 


I morgon fyller Viktor hela 15 år. Vi ska se till att väcka han tidigt :)

Ärligt talat jag vet inte vad jag ska berätta här. 

Får återkomma när jag kommer på något kul. 

 

Av linnea winroth - 2 december 2015 21:26

I dag har jag jobbat 6:45-16 och sen var det Alpha på kvällen. Det var sista gången för i år. Nu är det det jullov och sen börjar vi igen den 20 Jan. 

Så nu kan jag fokusera på jobb denna och nästa veckan. 

Nej men jag har väll egentligen inte så mycket att berätta i dag. Det är typ samma saker som händer på dagarna. Först jobb och sen hem och dona med olika grejer. 


Nu ska jag skriva vidare på andra saker.

 

Av linnea winroth - 1 december 2015 22:42

Precis nu är det inte långt kvar innan man går på semester. Jag har 10 arbetsdagar kvar, 3 denna veckan och 7 nästa sen ska jag ta en välbehövlig paus. 


Dagen har annars varit helt okej. Jag sov till 10:30 i dag och det behövdes efter två extremt tidiga månar och efter att jag kört samanlagt 109,3mil behövde jag sova ut. Säger inte att jag inte tyckte det var värt det men man var trött i går när man körde upp på uppfarten. och då skulle vi ju iväg med det samma till Lotta och dom och ha det mysigt. Jag somnade nog fort i går. 

Sen har jag jobbat 16-22 i dag. I morogn är det anhörigträff på jobbet. Men jag slipper vara med även om det egentligen var obligatoriskt att vara med. Jag jobbar ju 6:45-16 i morgon och sen ska jag iväg på annant håll. 

Borde nog avsluta detta och sova.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards