linneawinroth

Alla inlägg den 3 november 2016

Av linnea winroth - 3 november 2016 19:13

Haha i går skrev jag ju när jag satt på starbucks och väntade på Calle. Han var ju i Stockholm med en kompis som heter Bram som är från Nederländerna. Vi skulle träffas och äta lite. Det slutade med att vi gick ut på krogen och jag var inte hemma innan 3:30 i natt. 


Så vi började med att äta Sushi. 

Och gud va gott det var för det var verkligen länge sen jag åt det och jag var så nöjd med dom.

Sen när vi hade ätit tog vi oss till Söder för att gå på en bar där som killarna hade kollat upp i förväg.

Där satt vi och hade deep talk medan killarna drack öl och jag tog en rosa alkohålfri drink.

När vi hade suttit där ett bra tag så tog vi oss till Gamla stan där vi gick på en annan bar och när vi sen tröttande på det så gick vi till den tredja och sista baren. Kan sammafatta barena genom att säga att ljudnivån steg för varje bar vi gick till.

När vi sen runt 01:00 bestämde oss för att gå och äta mat så gick vi till Centralstationen. Vi satte oss på McDonalds och åt och sen tog jag bussen hem. Har aldrig varit ute så länge att tunnelbarnan sluta gå. Ärligt talat trodde jag att den aldrig slutade gå men jo det gör den visst mellan 01-05 så går det ingen tunnelbarna. 

Så efter att ha suttit på bussen i en timme var jag slutligen hemma runt 3:15 och eftar att jag gått på toa och borstat gaddaran så känndes det seriöst som att någon slagit mig med ett baisbollträ i skallen för jag var dels lite yr och sen somlade jag innan jag än hade hunnit lägga mig till rätta i sängen. 


Sen sov jag till 9:00 och i samma stund som jag vaknade så insåg jag att jag fortfarand einta har ahndlat så jag fick stick och handla. Vid 11 åt jag brunch med mig själv och sen vid 15:00 gick jag till bibloteket här i kist aoch satte mig men jag kännde att jag var riktigt seg efter gådagen och då intog jag ju ingen alkohål alls men ändå är jag seg. Så nu har jag gått en runda och sen tagit en varm dusch och nu är jag i mitt rum och myser framför film.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards