linneawinroth

Alla inlägg den 30 november 2016

Av linnea winroth - 30 november 2016 20:45

Ja nu har jag varit borta i nästan en vecka. Först var jag hemma i Falkenberg Torsdag- Måndag, sen på Östermalm Måndag-Tisdag och slutligen på Yasuragi Tisdag-Onsdag. Men nu är jag äntligen hemma i mitt rum och jag är helt själv för dom andra har åkt på semester. Desvärrre vet jag inte hur länge dom ska vara borta men det lär jag ju märna när dom en dag kommer hem igen. 


Vi har en ny outfit på jobbet. Vi har bytt ut våra vita skjortor, våra svarta kavajer och våra Oranga flugor mot en blå blus. 

 

Den var fin men lite tight runt armarna på mig, men jag lyckades att inte spräcka den när jag spände armarna.

Jag har i dag varit i en av föreläsnings salarna.

 

Och mikrofoner är viktigt att ha i stora salar så det blev en del tid med mikorfon. 



När jag kom hem i kväll så gjorde jag lite mat och gick och satte mig i mitt exstremt stökiga rum som bestod av lådor från Ikea, väskorna från resan hemma i Falkenberg och väskan från jobbet. 

 

Så när jag hade ätit började jag skruva ihop alla mina möbler. 

Efter en timme hade jag lyckats skruva i 5 skruvar av 20 möjliga. Och det var bara till mitt bord. Sen när har Ikea slutat skicka med värktyg? Jo för jag fick skruvar och muttrar men inte ett ända värktyg. Som tur var så hade jag en skruvmejsel men ingen skiftnyckel. 


Nu några timmar senare har jag ont i händerna för det var seriöst omöjligt att skruva i skruvarna hela vägen. Eller det gick hyfsat lätt den första cm och sen var det som att skruva i sten dom sista 2 cm. Så jag gav upp för kvällen och nu ligger jag i sängen och kollar mitt flöde på sociala medier.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards