linneawinroth

Alla inlägg den 15 november 2016

Av linnea winroth - 15 november 2016 19:44

I dag har det gått betydligt lättare på festivalen. Det har varit lugnare och i dag har jag haft ett helt team bakom mig som gjort att jag för en gångs skull kunde sköta mitt jobb. Så i dag är den första dagen jag inte känner mig stressad och alla papper och listor är helt godkännda i dag utan den mista diff. Det betyder att jag kan gå hem snart. Jag måste bara pressentera en film till sen får jag gå hem. 

I morgon blir den kanske om jag har tur mitt sita dubbelpass. Men jag tror inte det för vi sakranr fortfarande folk så då får jag i stället hoppas på att morgondagen blir lika bara som denna med en hel grupp och att ingen saknas för är det så so kommer jag få ha en ganska lätt dag. För då är mitt viktigaste jobb att presentera 2-3 filmer.

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards