linneawinroth

Alla inlägg den 9 november 2016

Av linnea winroth - 9 november 2016 19:32

Ja i dag har min dag varit och är fortfarande ganska händelserik. Första halvan av dagen spenderades på Clarion på Söder. Så efter morognens snökaos så kunde vi dra igång dagens event lite senare än planerat. 

Sen flöt dagen på bra trots många avhopp från våra gäsete osm vlivit sjuka eller bara försenade. När jag sen slutade vid 15:30 så drog jag vidare till Sveavägen där jag började jobba på Grand och Filmestivalen. Den första timmen var fruktansvärt intensiv då man slängdes in i allt utan någon som hellst information men under tidens gång föll allt på plats och jag känner nu att jag har koll på allt och kan styra upp det. 


Jag och mitt team har just nu lite paus då filmerna spelars paralella i våra biosalongrer. 

Men jag räknar med att vara hemma runt 01:00 i natt men fy va kul denna perioden kommer vara. 

Jag kommer vara så slut efter dessa 11 dagar men det kommer bli så mycket nytt som jag kommer ta med mig.  

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards