linneawinroth

Alla inlägg den 11 november 2016

Av linnea winroth - 11 november 2016 19:30

I dag har jag varit på Skandia biografen och där var det ett helt anant flöde. Visst bion är större men den har bara en salong så på de sättet var det lättare MEN där strulade tekniken i kassan så det var inte länge som tekniken funkade i sin helhet. Det fanns alltid en sak som inte funkade. Så efter mytcket strul så fick vi igång det men då la nästa sak av och vi var på ruta 1 igen. 

Så visst fanns det stunder då jag ville slita mitt hår eller bara be alla att hålla tyst. Men jag kunde ändå behålla lugnet och göra mitt bästa för att hjälp alla kunder som klagade. 


Men nu är jag hemma och ganska slut. Det var ganska mycket ljud vissa perioder som gjorde det väldigt svårt att fokusera så det är skönt att komma hem till mitt rum där allt är tyst. I morogn blir det morogn pass 9-13:30.

Sen ska jag se om min mobil är klar hos Telia så nu håller vi tumamrna för att jag får en ny.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards