linneawinroth

Alla inlägg den 12 november 2016

Av linnea winroth - 12 november 2016 13:29

Dagens pass på Skandia gick bra trots lite strul men det glirck betydligt bättre id ag än i går och ljudnivån var längre i dag med. Men nu har jag varit på Telia och hämtat min telefon. Och nej jag fick ingen ny utan fick tillbaka min gamla. Dom kunde inte hitta något problem utan säger bara att det kan vara någon i mjukvaran och att det kanske försvinner när den nya uppdaeringen kommer. Så nu hopaps vi på att den slutar strula. Men trots att jag fått tillbaka min galma är jag glad för jag har saknat min stora telefon så jag slipper se ut som en idiot varje gång jag ska läsa ett meddelande. 

Så trosts att jag inte fick någon ny så är jag nöjd. Nu sitter jag och skriver lite och i kväll får vi se vad som händer.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards