linneawinroth

Alla inlägg den 6 november 2016

Av linnea winroth - 6 november 2016 19:36

I dag har jag varit ute i skogen ett tag. Jag klädde på mig underställ och gick sen en runda i skogen vid Järvafältet. Det var riktigt mysigt att gå där men fy va kallt det blev. Så ja jag frös en del om fingrana och tårna när jag kom in men då var det skönt att man kunde krypa ner under täcket ett tag innan jag gick och köpte lite Thaimat och gick hem och kollade på film. Och när maten sen hade fått landa lite i magen så stretchade jag lite. Och nu är jag tillbak i sängen och myser. Jag ska visseligen snart sova för jag märker att jag sitter och gäspar när jag skriver men efter som klockan inte har hunnit bli 20:00 är så känns det lite väl tidigt att gå och lägga sig. 


Sen vet jag inte men mitt run känns väldit varmt i gämförelse med resten av huset och då ha rjag ingen värme på i mitt rum och jag har öppet fönstet i mellan åt då det seriöst är som en bastu större delen av tiden. Och jag insåg nu i kväll när jag hade fönstret öppet lite att det hann bildas imma på fönstret. Jag ahr svårt att acceptera att jag själv alstar så mycket värme att jag värmer upp rummet och gör så att fönnstrena immar.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards