linneawinroth

Alla inlägg den 4 november 2016

Av linnea winroth - 4 november 2016 22:21

I dag tog jag mig tid att äntligen läma in min mobil som krånglar. 5 timmar senar får jag tillbaka den. Dom hittar inget fel på dig så den är lika kass som innan och jag fick beta 350kr för att få tillbaka den. Sen hade dom spräckt mitt skärmskydd så det är onödiga pengar jag har spederat i dag och mobilen är eksakt lika trög som förr. Så jag prövade att ränsa hela mobilen och återställa den till fabriksinställningar men hjälpte det? Nepp så nu får jag väll bara leva med att den i mellan åt  hänger sig, skärmen blir vit, tutchen slutar fungera och den ser ut som en trasig bildskärm varje gång jag startar om den.


För det är ju "Bara" små saker som man kan leva med.

Men i alla fall efter att blivit någa 100kr fattigare gick jag och köpte nya ksor till jobbet då jag inte kan gå runt i dom jag har.


Hoppas på att morogn dagen blir betydligt bättre. Fast ärligt talat vad kan denna dagenerbjuda som kan göra den värre? Knappst något.

Men i morogn ska jag jobba på Kulturhuset mellan 11:30-16:00. Det ska bli super och efter denna dag vill jag bara sova. Så det är precis det jag tänker göra nu.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards