linneawinroth

Alla inlägg den 10 november 2016

Av linnea winroth - 10 november 2016 13:15

Närmen god eftermiddag på er. Jag vet att det inte hör till vandligheten att jag bloggar på dagarna. Jag gör det ju oftast på kvällarna för då kan jag ju berätta om heal dagen. Men eftersom jag jobbar sent i kväll igen så vill jag ändå hinna berätta om gårdagens arbetspass på Grand. Biografen på Sveavägen. Våran sista film startade vid 21:30 och strax efetr det släppte jag hem mina små voloterer då jag tyckte synd att dom skulle behöva sitta av tiden.Behöva stanna 2,5 timme bara för att dom hade tid till 24:00. Vi behövde inte vara 3 som såg till att alla kom ut efter filmen. 


Men jag ska inte klaga. Jag fick tid att sitta ner och prata, maila och gå en rundvandring på en nästan tom bograf. Så i 3 timmar var det jag och en Kille från biografen som underhöll varrandra. Som tur var så skulle han åt samma håll när vi stängde och låste vid 00:30 så vi hade sällskap till tunnelbanan. Där åkte vi åt fel håll så vi åkte bara en station och sen gick vi av vid Odelplan sen tog vi en promenad bort till Karlberg där vi slutligen tog pendeltåget. 


Men efter lite stopp på grund av all snö som hade kommit under dagen så tog det mig nästan 2 timmar att komma hem. Och jag måste nog varit riktigt trött för anttagligen missade jag en 3m snögubbe utanför vårat hus. 

När jag gick hemifrån id ag så såg jag denna och jag börja seriöst undra om jag var påvärkad i natt. För ärloigt talat hur han man inte se denna?

Strunt samma, nu sitter jag inne i stan och väntar på att en av biograferna sk aöppna så jag kan hämta mitt badges för filmfestivalen så jag kan komma och gå som jag vill.

Men dom hade visst problem med snöras så jag får vänta. Sen börjar jag inte jobba inna 17 men jag kommer troligen vara på plats en bra stund innan.

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards