linneawinroth

Alla inlägg den 8 november 2016

Av linnea winroth - 8 november 2016 20:45

I morgon ska jag vara där jag hör hemma, nämligen på event och filmfestivalen. Det blir först 6:30-15:30 med Magagment Events och sen 17-24 med Filmfestivalen. Super ska det bli. Men det betyder desvärre att om jag inte hinner blogga mellan mina pass så kommer det inget inlägg i morgon. Det kommer i såfall komma upp på Torsdag morgon. 


Men jag har lyckats få min mina viktigaste appar i telefonen och även återskapat större delen av min kontakt lista. 

Så förutom att jag ser ut att vara otroligt närsynt när jag annvänder telefonen så är den helt okej trots att den är pytte liten.

 

Av linnea winroth - 8 november 2016 12:23

En status uppdatering.

Jag var ju inne på Telia i Kista i går och pratade med dom om min exstremt smarta telefon så jag snart slänger ut och kanske till coh med stampar på. Okej jag ska inte trötta ut er med ännu ett inlägg om hur dålig den är. Ni vet det lika väl som jag vid det här laget, MEN killen på telia var snäll nog att säg att han skulle ringa runt till andra butiker och se om dom har en ihone att låna ut en vecka medans min mobil är på lagning.

Jag tänker inte gå runt och rulla tummarna och vänta på att någon på Telia kanske gör sitt jobb. Så jag tog saken i egna hände roch har i dag åkt runt till Teliabutiker i närheten och kollat. Och vet nu va? Jag fick napp vid Teliabutiken på Sergelstorg. Eller Sergelgången som det heter. Så nu har jag äntligen fått lämnat in den och gud hjälper dom om dom inte ger mig en ny för då f*n går jag i taket. Men jag har nu en 4S. betydligt mindre än mig 6s som jag hade. Men jag kan äntligen sköta mitt jobb i veckan. Jippi!!! Men måste ju bara säga att killen i butiken här vis Serglgången inte var lika tillmötesgående som dom i Kista. Han bara: "Men har du redan avrit där så vet jag inte vad dom kan göra åt den. Men vi kan pröva igen om du vill" Haha som om det egentligen är mitt problem. Dom får lösa det för jag ska ha en ny mobil eftersom min precis har blivit 6 månader gammal. Och i dom 4 butikerna som jag varit i har alla sagt att dom ska byta ut den då garantin är kvar och att dom har kunnat se ett av många fel på mobilen. 

Men det är ju ändå tur att dom går under samma polici. 

Så nu håller vi tummaran för att det löser sig nästa vecka då jag ska få tillbaka den. 


Så till en liten pytte sak. Jag har inga kontakter eller sånt i min mobil så vill ni nå mig skriv på facebook eller skriv under varje meddelande med erat namn.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards