linneawinroth

Alla inlägg den 24 november 2016

Av linnea winroth - 24 november 2016 12:26

Jag ljög i morse. Jag har inte varit i Kungsträdgården och åkt skridskor. Eller sovit länge och haft en mysig morgon. Min morgon började redan vid 6 då väckarklockan ringde. Lite trött och lätt förvirrad åkte jag till Centralen. Och i och med att jag var så tankspridd glömde jag av att hoppa av vid T-centralen. Men med en försening på 5 min var jag ändå i god tid tills när tåget rullade in. Men redan i Järna kom problemen. Det var visst ett spårfel så vi fick under en sträcka på 17km mellan Järna och Gnesta enbart köra i 30km/h och drog då på oss en försening på 42 min. Vid Alingsås hade vi en försening på 52 min. Så jag var sen till Göteborg och fick då ta ett senare tåg till Falkenberg.
Så jag är 1 timme sen hem men med tanke på att alla förväntar sig att jag kommer sent i kväll gör det inget alls.
Men jag tycker att det är konstigt att MTR som avgick 5 min före oss i från huvudstaden kunde vara framme med ändast 5 min förskjutning i sin tidtabell medan vi fick 52 min. Vet seriöst inte SJ var gaspedalen finns?
Strunt samma nu är jag snart hemma vilket ska bli så skönt. Har jag tur hinner jag träffa pappa innan han ska börja jobba vid 14:00.

I morse vid 7:30

Av linnea winroth - 24 november 2016 08:30

Japp i kväll ska jag åka hem till familjen och mysa ett par dagar. Men det är i kväll så innan dess ska jag åka lite skriskor och packa ner kudden och min tandborste. Men vi bröjar dagen med att se lite filmer och en mysig frukost. 

Ärligt talat vill jag bara in till Central Stationen för att hoppa på första bästa tåg och åka hem. Nu när det är så nära vill jag bara komma i väg. Jag vill hem och krama om alla där hemma. Sen ska vi ha en famtastisk helg med balnd annat jul show och god mat samt kalkon middag med släkten och sen grötfrukost med dom bästa av bästa nämligen family 2!!!! Lotta med familj kommer och vi ska ha en fantastisk förmiddag.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards