linneawinroth

Alla inlägg den 8 december 2016

Av linnea winroth - 8 december 2016 20:03

I dag har jag först hämtat ett paket inne i stan. Det vägde lite mer och var lite för stort för att gå ner i min ryggsäck så jag fick bära hem allt och vilken värk man hade efter dom 20 min det tog att få hem det. Men det fick bra och när paketet väl var hemma så packade jag väskan och sen gick jag till biblioteket. Vilket var över en månad sen sist. Jag som älskade det där biblioteket i somras. Jag kan erkänna att denna hösten har jag tillbringar större delen av mina "skriv och läs" stunder har spenderats på Starbucks. Och ja jag erkänner att café är betydligt mysigare när det är mörkt och kallt ute. Men Gud vilket lugn jag fick när jag satte mig på min vandliga plats på bibblan. Och i dag tog jag upp mina noveller igen. Dom har legat på is över hösten för jag har inte haft någon riktig fantasi men i dag kom den tillbaka. Så trots att bänkarna på biblioteket är betydligt hårdare så var jag glad att vara tillbaka.

Nu i kväll när jag satt vid skrivbordet så hörde jag glassbilen. Jag har ju bott i kista i 8,5 månader och aldrig hört den. Jag såg en glassbil i somras men det var mitt på dagen och den var tom. Haha tänk va mycket man egentligen missar. Saker kan ju ske framför ögonen på en trots att man inte märker det. Man är väll för inne i sitt egna liv att man i bland glömmer omvärlden.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards