linneawinroth

Alla inlägg den 15 december 2016

Av linnea winroth - 15 december 2016 20:13

I dag har jag varit i Sundbyberg och jobbat på Rädda Barnens huvudkontor. Jag har i eftermiddag fått ta hand om deras reseption och växel. 

Och dagen har varit så fruktansvärt rolig och alla har verkligen tagit hand om mig. Jag kommer sakan alla där för dom har varit så snälla och gett mig så många snälla komentaret till mig. Och det var lite tråkigt när jag släkte allt och gick för jag vet ju inte om jag kommer komma tillbaka mer. Även om jag vill det så ser det inte ut som det just nu. 


Men dagen jag har haft i dag har varit så sjukt lärorik och jag har kunnat hälpa folk i deras frågor och funderingar. Men nu går jag officiellt på jul ledighet. Om en vecka är jag hemma med familjen och då ska vi kramas. Och tills dess ska jag åka lite mer skridskor men även bara njuta av den fina vintern i storstan där allt är så fruktasvärt vackert. I morse när jag åkte till jobbet så åkta jag över Järvafältet och där var träden och marken vita av snön och frosten och sen en bit bort så kunde man se solen gå upp och färja himlen rosa. Så jag borde kanske gå upp tidigt i morogn och bara gå och lägga mig i snönn och se när solen går upp. NEJ...... jag ska inte gå coh bli sjuk men förstår ni hur fint det skulle vara att bara kunna lägga sig på en filt i skogen och se en rosa himmel? 


Jag kom på att det nu är en av årtes bästa veckor. Det är Musikhjälpen 2016 och den lyssnar jag på konstant. Jag har haft på det på min dator när jag har sovit i två nätter nu. Och det kommer stå på fram till Söndag kl 20:00 då det slutar för i år. Men tills detss så kommer min dator gå varm. Och med tanke på att jag inte ska göra något specille ti morogn så kanske jag borde vara uppe i natt och följa det. För det är så sjukt socialt och jag minns att förr förra året när musikhjälpen var så jobbade jag nästan enbart natt. Det var så rofylt att ha på tv:n hela natten och på något sett få känna att man inte var själv utan hade sällskap. 


Så om jag orkar så ska jag försöka vara uppe i natt. Det får bli jag, min vattenflaska med vatten och min Ipad. Men känner jag mig själv så kommer jag sova innan kl är 22. Haha Det är så kul för alltså ni fattar inte hur många det är som försöker få tag i mig efter 21:30. varje morgon när jag vaknar så har jag typ 5 meddelanden av folk som försökt prata med mig. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards