linneawinroth

Alla inlägg den 16 december 2016

Av linnea winroth - 16 december 2016 22:00

Jaha då har jag gått på jul ledighet och här börjar det hända lite saker. Jag ska få stryka en av mina små mål i livet. Jag ska i början av Januari lära mig att åka snowboard!!!!!

Jag ska åka till Fjällen med Linnea och träffa Ylvis. Ylva jobbar i Tännäskröket så två Linneor ska dit och störa henne några dagar. Nu när vi har bokat resan så börjar jag tro att jag kanske har tagit mig vatten över huvudet. För jag har aldrig varit i Fjällen och jag har aldrig stått på ett par skidor och nu ska jag hoppa på en snowboarden med det samma. Men fy f*n va kul detta ska bli och vilka blåmärken jag ska få. Är så taggad. Så den närmsta månaden kommer ju vara episk och gå så förbanant fort. Snart åker jag hem och täffar familjen över jul, sen blir det familj och vänner över nyår och sen är det bara en vecka i Stockholm innan man drar till Fjällen och föhoppnings vis inte bryter några ben. 


 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards