linneawinroth

Alla inlägg den 31 december 2016

Av linnea winroth - 31 december 2016 18:30

Jaha då är det nyår igen. Alla brukar summera sina år och det tänker även jag göra. Men inte i kväll. Jag sitter just nu i festkäderna med mitt smink på och väntar på att gästerna ska komma. Vilket är en av få gånger jag bär smink. 

Men under dagen har jag hunnit att lyssna på musik och sett en film.

Och nu i kväll fick jag fixa iordning mig och sen börja kvällen med att köra mormor och Leif till deras fest. Dom skulle fira hos Mormors syster.


Så nu är jag hemma och väntar på våra gäster.

Hos oss blir det också party med lite cider provning (Nej dom vet redan avd cidern smakar) Men det blir även kalkon vilket är toppen för pappas mat är fantastisk.


Ville egntligen bara önska er ett Gott Nytt År och önskar att ni får en fantastisk start på 2017!!

Och som sagt min summering kommer någon gång i början av året.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards