linneawinroth

Alla inlägg den 9 december 2016

Av linnea winroth - 9 december 2016 18:57

I dag har jag åtevänt till Kungsträdgården för att åka skridskor. Jag har haft en liten paus på en vecka för jag har haft lite on ti halndleden sen sist jag åkte och ramlade. Sen får jag även säga att bygga Ikea möbler med en kapsylöppnare inte är att rekomendera. Men i dag snörade jag skriskorna och åkte ett bra tag. Först känndes det att jag inte hade åkt på över en vecka för värken i fötterna kom ganska fort. Men när man har tagit sig igenom det så är det inga som hellst problem att åka. Så i dag har jag tränat lite ballans. Eller okej ganska mycket ballans. Men när isen blev bombaderad av en hel skolklass valde jag att ga av. och då hade jag åkt i nästan 3 timmar. Och gud va det känndes när jag hade fått av min skridskorna. Vänster fot värker verkigen men det är väll så det ska vara. Det ska väll kännas att man har åkt. 


Men nu till Facebook. Det finns egentligen bara en sak man egentligen kan annvända den till. Den får hålla koll på mina minnen. I dag fick jag en notis om att det är exakt ett år sen Viktor tog moppekortet. Och Anna har namnsdag i dag. Att jag har namnsdag visste jag redan men kul med minnen. 


Och när jag ändå snackar minnen kan jag nämna den ända sak som jag är flitig med att ha koll på. Det är ju hur länge jag har bott här. Jag har bott i Stockholm i exakt 10 månader och12 dagar :) Den 28 Januari är det min 1 års dag!!!


Nu ska jag se en film och i morogn blir det en fullspäckad dag. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards