linneawinroth

Alla inlägg den 18 december 2016

Bio

Av linnea winroth - 18 december 2016 21:50

Jag har haft ett problem. Ett ganska stort och jobbigt problem..... Nej det är egentligen ett riktigt ilands problem. Jag ända sen i Augusti fått mail och notiser på att jag har några gratis biobiljetter som jag går ut sista December. I Augusti hade jag 4 biljetter. Och nu i början av November så annvände jag min sista..... Trodde jag. För nu i December fick jag en ny biljett av jobbet OCH bonus poäng på mitt club kort så nu fick jag plötsligt en till biljett. Så i dag gick jag på "Fantastiska Vidunder och var man hittar dom. Och sen blev det lite snack då jag hade typ 50kr som skulle försvinna i års skiftet. 

Det är i bland jobbigt att vara ja då man måste gå på gratis bio. 

Haha eller inte. Jag var riktigt nöjd med kvällen på bio i min ensamhet. Vet ni om att det är riktigt mysit att gå själv?


Men annars har jag kollat på Musikhjälpen i en veckas tid. Jag har till och med haft på det på natten för att det har varit så mysigt att somna till det. Men i dag vid 20:30 så släptes programledarna ut från glasburen som dom har varit instängda i under en veckas tid. 

Och eftersom årets musikhjälp är slut så vet jag inte riktigt vad jag ska syssla med i natt. Men i morogn ska jag nog försöka att börja packa. Jag har sagt det hela helgen men jag har inte äns börjat. Men förutom att jag borde packa så ska jag passa på att åka lite skridskor när alla andra jobbar och går i skolan. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards