linneawinroth

Alla inlägg den 23 december 2016

Av linnea winroth - 23 december 2016 20:54

En fråga som jag har ställt konstant hela dagen. 

I dag har jag först varit på banken och fixat mitt BankID och sen avr jag och fixade den sista julklappen åt pappa. och när jag var i stan så kunde man känna av lite att det är den 23 December i dag för det var fruktansvärt lugnt på förmiddagen.

Måste ju säga att jag blev lite förvånad när jag klev in på banken i dag.


Först hade dom möblerat om och sen när jag skulle ta en nummerlapp fick jag helt plötsligt en telefon i handen.

 

Så man fick en telefon och den skulle då böra ringa när det var äns tur. 

Lite skumt men det fnkade ju.


Sen när Vikort hade kommit upp så åkte vi till Gekåst för att jag egentligen skulle fixa ett pat täckbyxor men men det visade sig att vi hade ett par hemma. 

Så jag och Viktor åkte till Gekås för att han skulle kunna köpa dom sista julklapparna. 

Man tror ju att folk i allmänhet har andra saker för sig den 23 men man precis som vi så var dom på Gekås. Så i dag var det hur mycket folk som hellst. 


Så efter typ 2 timmar så var ju ute där ifrån och sen började vi beta av allt på våran lilla lista.

Bland annat stod Max och Blomsterlandet på listan.


Och när vi kom hem la jag mig i ett bad och myste en stund medan mamma och pappa var vi gravarna och satte ljus och blommor. 


När alla sen var klara mede alla sina syslor satte vi och ner och åt kvällsmat och såg våran traditionella julfilm. I år blev det "En underbar jävla jul" Vilket för övrigt var en riktigt rolig film.

 


Och precis som vandligt i denna familjen så försvinner alla lika fort som ljuset när filmen är slut. Alla försvinner på sina håll. Men i morgon är det Julafton och då kommer den se ut som valdigt. Förmiddagen är till för Zara. Vi ska till kyran och sen hem till henne och öppna julklappar och sen hem till mig och säga hej till alla.


Sen på eftermiddagen blir det Kalle Anka och på kvällen kommer mormor & Leif och Farmor.

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards