linneawinroth

Alla inlägg den 21 december 2016

Av linnea winroth - 21 december 2016 19:48

I dag är det sista dagen i Stockholm för i år. I morgon drar jag och mina julklappar ner till Falkenberg och firar jul med familjen. Så återvänder jag runt den 5 Jan igen. Så nu blir det långledig på hemmaplan. 

Och det märks att det inte bara är jag som börjar räkna ner. Mamma kollar i kapp på julkallendern för att vi ska kunna se dom sista 2 avsnitten tillsammans och pappa har börjar skriva på min facebook och Viktor trodde jag skulle kommit hem redan i kväll. 


Men i dag har jag först varit på ett snabbt möte på Arbetsförmedligen. på dom 30 min jag var där fick jag ut att jag skulle få en kallense till den 16 Jan. 

Och när jag var klar hos dom gick jag till 3 butiken och fråhade om man fick byta färg på telefonen. Det fick man desvärre inte så den förblir svart. Men fick även reda på att den självklart är låst till dom i 12 månader. Men tjejen där var snäll nog att låsa upp den till mig. Så jag kan fortfarande ha Telia. 

Och när jag sen kom hem packade jag ner det allra sista förutom mina lincer och glasögon. 

Så nu är jag o stort sätt klar för resan hem. Det blir 2 väskor, 1 ryggsäck och 2 påsar. Detta kan bli kul att få med sig allt detta på egen hand. Men klart det ska gå bra.

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards