linneawinroth

Alla inlägg den 30 december 2016

Av linnea winroth - 30 december 2016 17:20

Efter mycket om och men, Och en hel del telefon samtal till 3 så funker nu mobilen. I dag när jag pratade med dom så sa dom att dom har skickat ett brev på posten till mig. Det skulle vara en aktiverings kod som jag skulle ha för att öppna mobilen. Det betydde alltså att jag måste åka hem till Stockholm innan mobilen fungreade. Men jag kom in i den utan kod så nu äntligen kan jag byat till min nya och mamma kan äntligen byta till en större. Så slipper hon sin gamla 5s som krånglar och är gammal.


Så nu äntligen kan jag annvända min fina 7s. 

Vad har jag annars gjort i dag då?

Jo jag har handlat åt pappa samt åkt genom hela stan för att hitta några förbanande skumtomtar. Men jag hittade några på Fynda som tur var annars skulle jag behöva tänka om till efterrätten i morgon. 

Jo Postkodlotteriet ringde mig i dag på grund av mitt bidrag till Melloexpiditionen. Och jag var en av dom namnen som verkade intressangta så nu ringde dom och hade en telefon intervju med mig. Men jag är inte med än utan jag måste vänta till nästa vecka men jag är åtminstonde ett steg närmare.


Nu blir det tackos med familjen och sen ska jag se på film.

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards