linneawinroth

Alla inlägg den 20 december 2016

Av linnea winroth - 20 december 2016 19:27

Den här dagen tog precis en riktigt konstig vändling. Från att vara hemma och packa och bara ta det allmänt lungt så går det till att jag vinner Aftonbladets Klappjakt. 


Jag satt nu vid 16:30 och kollade igenom Facebook. Och ut av en ren händelse så klickade jag på en notis om att Aftonbladet hade sänt live för ca 5 min sen. Så kom detta upp på min skärm.

   


Och då såg jag även att det var från Kista Galleria. Så jag ringde mamma och nästan skrek att nu måstehon hjälpa mig. Så med mamma i hörlurnana via Massenger så gick jag till Gallerian ochväntade på att klcokan skulle bli 17:00 så att tävlingsregelr och annat skulle komma upp.

Så med mig springades runt i Gallerian så säger mamma: Det är en trädörr med tre kändisar på, Kolla alla sponsorer. Och slutligen hittade jag en trädörr inne på JD Sportshop. Så när jag kom fram fick jag uppge lösenordet och sen klev jag in. 

Det resulterade i....... PAKET!!!! (Film från allt finns HÄR) eller här: https://www.facebook.com/1534676773457464/videos/1866298670295271/?autoplay_reason=all_page_organic_allowed&video_container_type=4&video_creator_product_type=0&app_id=6628568379&live_video_guests=0


Men i alla fall så klev jag in i ett omklädningsrum med ett hav av julklappar. 

Reglerna var änkla. Slå täningen och det tärningen visar får du. Jag slog en 5:a och det resulterade i 5 paket. 

Sponsorer till denna skattjakt var bland annat ClarsOlsson, 3 butiken, Hemmakväll och 3INA m.m

Jag fick då även reda på att jag avr den första som hade hittat dit och att det någon stanns i havet av julkpappar låg bland annat VR glasögon och endast 1 "Iphone 7"


Så jag smått chockad, lite svettig och allmänt skakis slog en tärning. Som sagt jag fick en 5:a och valde ut 5 paket. Här ska även poenteras att jag inte fick röra paketen utan bara peka på dom. 

Men i alla fall när jag hade valt dom som skulle jag öppna dom på plats. Och allt livsändes på deras facebook sida. 

Så vad vann jag då?

         

- 1st Iphone 7  
- 1st VR glasögon ( Årets Julklapp)

- 3kg godis

- 2st champo och balsam olja

- 2 kaffekoppar


Så en skakig, mållös och allmänt krampande Linnea gick sen hem med allt detta och skrek större delen av promenaden hem. 


Nu några timmar sealre har jag lugnat mig men sitter här och är förundrad över allt jag lyckade vinna.

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards