linneawinroth

Alla inlägg den 14 december 2016

Av linnea winroth - 14 december 2016 20:00

Det tog nästan exakt en månad och ett X antal timmar på isen innan jag spräckte byxorna. Jag har alltid åkt mina Desgual byxor för att dom har varit lite större och inte suttit så tight på mig. Jag har alltså haft lite att röra mig i. Men i dag hade jag mina vandliga sletan jeans på mig. Jag tänkte att jag har ju haft dom ett tag så dom följer ju med ganska bra så då skulle dom säkert hålla för skridskorna. Jag har ju kunnat stretcha i dom innan så då borde dom ju klara lite mer stretching. Men nej det gjorde dom inte. Dom sprack i skrevet och över större delen av skinkan. Som tur är så åker jag alltid i en längre kofta och det dålde hålet tills jag kom hem. Så nu fick jag slänga dom och sitter nu och kollar musikhjälpen. 


Sen börjar jag bli lite nervös för jobbet i morogn för jag ska som sagt jobba på RäddaBarnen och ta ahnd om deras växel. 

Så jag ska snart sova och få lite sömn och sen göra det bästa jag kan i morgon. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards