linneawinroth

Alla inlägg den 13 december 2016

Av linnea winroth - 13 december 2016 20:31

I dag har jag tvättat lite på förmiddagen och sne åkte jag in till stan för att fixa den sista julklappen. Så efetr att jag hade suttit där ett tag så åkte jag hem och gjorde matlådor eftersom jag ska jobba i morgon. Trodde jag. Jag ska nämligen jobba i respetionen för Rädda Barnen den 15 Dec. Och jag vet att det är den 13 i dag och även Lucia men jag var helt 100 på att den 15 var en Onsdag. Alltså är det i morgon. Jag har alltså gjort matlådor och tagit fram kontors outfitten och till och med börjar packa väskan. Sen säger mamma att det är på Torsdag. Så när jag då fick kolla allt igen så inser jag att det är på Torsdag och inte i morgon. Så nu måste jag lägga om min lilla plan för jag skulle ju åka skridskor med Rebeccka på Torsdag men det går ju inte nu med tanke på att jag jobbar. 


Men vi får se om vi kan löas det ändå eller om vi får ta det nästa år. 

Nu ska jag återgå till Musikhjälpen och mitt spel på Ipad. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards