linneawinroth

Alla inlägg den 27 december 2016

Av linnea winroth - 27 december 2016 19:00

I dag har jag och Viktor tagit med mamma till Eurostop en stund. Det blev främst ett besök på Lager 157 och sen köpte vi mat och åt lite innan vi åkte hem igen. Jag köpte ett par svarta byxor för 150kr och sen köpte vi presenten till pappa som fyller år i morgon.


Jag har även ringt 3. Det ska ju självklart inte vara lätt att låsa upp en telefon. Det har ju tagit så lång tid att fixa det. Jag ringde dom i Torsdags men det har fortfarande inte hänt något. Dom sa att dom hade 3 arbetsdagar på sig och att det då skulle varit i dag kl 17 så om dom inte har fixat det så skulle jag ringa tillbaka i morgon. 


Har dom lös det då? Nepp inte ett skit har hänt och dom idiot förklarade mig nästa när jag ringde. Dom bara: "Du vet att när man har en Iphone så måste man ju koppla den med iTunes. Har du det? 

HALLÅ jag har ju haft 4 olika Iphones, klart jag vet om det.


Men i alla fall så får jag ringa tillbaka i morgon och prata med dom. Nu ska jag se på en film. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards